Känner mig grådaskig

Ja, jag känner mig som en tallrik gröt, eller en betongvägg, eller en dammtuss. Nu ororar ni er säkert allihop och tänker: "Oj, den här gynnaren är minsann psykist sjuk" det är jag inte. Stilla er oro! Allt beror bara på att jag måste göra ett fruktansvärt uslet tråkigt religionsarbete men för att min hjärna ska få vandra iväg från det en sekund så börjar jag tänka på annat smart. Smart som i att jag är en tallrik gröt. UTAN SYLT!

Imorgon ska jag äta ett kilo tapetklister eller byta namn till Jean. Inte bestämt mig än men det är skönt att vara ledig på måndagar så man har lite extra tid att göra viktiga saker.

På tisdag ska jag inte göra något viktigt, förutom att ha uppspelning på dramat. Om det nu är viktigt, alla är så usla och den vidriga kvinnan Ronka kommer bara att förstöra mitt annars så fina morgonhumör.

På onsdag ska jag nog inte heller göra så mycket viktigt, inte torsdag heller.

På fredag däremot är det bal. Då ska jag ta på mig kostymen och gå och vara odräglig i den, ser jag fram emot.

På lördag är det East! Nu är jag visserliggen, likt en snuskig fästing, bortplockad ur artistskaran, det medför ju att kvaliteten på the overall-performance sjunker med ca 50%. Nej, nu ska jag sluta vara så fruktansvärt självgod, det finns ju så många som irriterar sig på det, men å andra sidan kan ja ju irritera mig på deras fruktansvärda mindervärdeskomplex så jag vill dö men det är en annan femma. Hur som, 30-40% är det nog. Det är jag övertygad om!

Lena Pling Plong, bara sjutton år!

Mr. Roovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0