Fan! Kramp i huvudet!

Jag har kramp i huvudet. Det är som att hjärnan inte orkar göra någonting. Eller som man har myntat i världens bästa bok att man ibland kan lida av otäcka dagdrömmar. Som när hjärnan ploppar ut ur örat och det blir så svårt att tänka ut hur man ska få tillbaks den.

Jag har även kramp i magen och i benen. Jag är hungrig som en stenåldersmänniska måste ha varit efter att den sista mammuten dog ut och jag har nyligen samlat mina sista krafter för att gå till kylen och inventera. Den var som vanligt inte fylld med något bra så jag måste bege mig till affären, men som sagt så är ju mina krafter slut. Vad ska man göra? Ingen vet!

För att stilla era nyfikna lustar så ska jag, vilken dag som helst skriva ett inlägg med någon sorts mening, substans! Jag har funderat på vad det ska handla om mlänge men jag måste vara i rätt sinnesstämning för att kunna använda min syrligaste ton och framföra budskapet i rätt anda. Där har vi nåt att se fram emot.

Igår bytte jag glödlampa i min sänglampa.

Förra helgen mördade jag en trappa!

Mr Roovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0