En tanke, en idé.

Alles gut.

Nu har suttit på min breda bak och läst alla Mr Roovers 350 senaste inlägg (ja, de är så många, minst). Då slog det mig att vår ärade blogg behöver ett nytt delkoncept. Något med lite färg och rörelse. Då slog det mig likt en känguru med boxhandskar att jag i min upplysta vishet skall ta mig friheten introducera "Dagens Simpsons". Det kommer kort och gott innebära att jag i bloggen lägger upp ett Simpsons-avsnitt varje dag (eller mer secifikt de dagar jag orkar) vilket behandlar dagsaktuella ämnen och samhällsproblem.

Eftersom jag är så fruktansvärt kär i mig själv kommer jag inte att lägga upp dagens avsnitt i detta inlägg utan först i nästa bara för få mina internet-genitalier att växa ytterliggare 2 centimeter.

Eder tillgivne

Dr. Unk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0