Dagens gårdag

Dagen började med att jag och Mattias slöt upp framför våra respektive datorer och började spränga varandra i dataspelens vackra värld. Vi bestämde sen att vi inte kund e sitta och avra supernördar hela dagen och att Mattias således skulle röra sig in mot den kungliga hufvudstaden.

Det gjorde han och vi började känna oss brutalt hungriga så vi gick och köpte mat. I affären kom vi också på den smarta idén att vi skulle äta en hel fruktansvärd mängd chokladpudding. Så efter lunch drog vi igång några sköna Bert-avsnitt och började vräka i oss. Även om vi hade ätigt en redig lunch precis innan vi satte tänderna i chokladpuddingen så gjorde den bukstinnhet som snabbt infann sig att jag tror ännu mindre på Mattias utsaga om att han ska ha smällt i sig 16 portioner själv.

Vi begav oss sedan till Huddinge, för ett snabbt stopp innan vi åkte vidare till Fruängen där det var brutal-rea på massa musiksaker. På vägen gick allt som vanligt helt emot oss vilket gjorde att vi kom dit kl 18.00, vilket i sig gjorde att vi fick köa i 2 å en halv timme i spöregnet. Det var roligt, speciellt eftersom jag, när jag kom in endast köpte två paket strängar.

Det var Alles

Mr. Roovers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ätit heter det väl ändå? Fast ni kanske hade ätigt... vad vet jag :D

2009-05-31 @ 23:54:33
Postat av: Dr. Leffe

Ja, vad vet du? Ingenting uppenbarligen. Jag skulle vilja påstå att "ätigt" är en moderniseringen av den föråldrade svenska vokabulären, så du vet ingenting. Och glöm inte: DU SUGER!

2009-06-01 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0