Vänner är för...

.. De med pengar. Jag är pank. Fattig som en kyrkråtta! Vad kan vi dra för slutsatser av det?

Dagens humör är. Det bara är, varken glatt eller som vanligt. Det bara är, helt enkelt!

Just för tillfället känner jag mig en smula butter och skulle ju med fånbloggen som verktyg kunna skapa bråk med vem som helst. Men mitt konsekvenstänkande och min svällande ölmage gör att jag väljer att låta bli. Det här inlägget får helt enkelt handla om små tankar jag har tänkt på ett tag.

Tanke 1
Imorgon släpps Thåströms nya album. Det får bli en ångestladdad och melankolisk helg det här

Tanke 2
Sveriges mest karismatiska kändis är, hör och häpna, INTE Carolina Gynning!

Tanke 3
Sveriges mest karismatiska kändis är antikrundans Knut Knutsson. Man blir glad av bara namnet och när man sen ser honom så myser man.

Uppmaning 1

Jag skulle vilja att alla går emot Mattias i hans senaste inlägg och faktiskt säger det vi alla tycker; att hans inlägg är otydligt och att man faktiskt inte förstår VARFÖR han svalde listerinet!

Fråga 1
Kan man para alla levande varelser med varandra? Isåfall vill jag para ett får med en rosmarinplanta.

"Teaser!"
Imorgon ska jag skriva om hur man kan trötta  ut sig genom att dricka vatten. Spännande va? Are you hanging on the edge of your seat?

Det var alles, proletärer!

Don't start a band!

Kommentarer
Postat av: Malte

Jag svalde listerinet för att jag var tankad ärthjärna.

2009-03-16 @ 00:13:53
Postat av: Sopa

Du är en jävla fåne

2009-03-17 @ 11:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0