Hur kan man göra något så jävla dumt?

Härom kvällen traskade en annan in i hallen efter en kväll ute. Promillehalten var på en inte oansenlig nivå vilket resulterade i ett något skevt sinne. Hur som helst klampar man in i hallen hemma 03.39 och bränner iväg ett sms till min flickväns mor, "Jag är hemma nu!", och möts sedan av min mor iklädd morgonrock som en smula förvirrad undrar vad jag har haft för mig. Detta möte hanteras med briljans och färden går vidare mot badrummet där kvällens incident inträffar.

Tandborstningen går som en dans. Efter detta förpassar jag mitt breda arsle mot köket för att dricka något och således minska den beryktade bakfylla som ofelbart infaller som en slags straff för kvällens okristliga aktiviteter. Här görs ett initialfel. Istället för att inta en klar och kranburen vätska avancerar jag mot kylen. Efter att ha druckit går jag mot badrummet igen, irriterad och muttrandes. Jag hade nämligen i mitt upplysta tillstånd druckit läsk vilken tarvar ett nytt besök hos herr tandborste.

Väl i badrummet borstas tänderna flitigt igen och denna gång betydligt graciösare än tidigare. Medan tandborstningen pågår konstaterar jag att en bytta munskölj inte skulle sitta fel för att lindra den nästa morgon oundvikliga tillika mindre väldoftande utandningsluften.

Vätskan hälls upp i den avsedda doseringskapsylen och dricks sedan av undertecknad. Sedan tvättar jag mina händer, torkar av dem på handduken och börjar röra mig mot mitt rum för att inta ett mindre vertikalt läge.

Ungefär här insåg jag att något hade blivit väldigt fel. Sedan börjar jag känna en brännande känsla i halsen och det börjar bubbla lite underligt i magen. Det där jävla listerinet eller vafan det var smakade skit! Och satan vad det brände i halsen!

Så mina vänner, ovänner och alla ni andra! Var nu inte blyga utan dela med er av era roliga snedsteg! Skriv en kommentar om vad ni har gjort för dumheter!


Kommentarer
Postat av: Lampa

Vad var själva anledningen till att du var inkapabel att bara spott ut helvetet?

2009-03-11 @ 17:46:53
Postat av: Anonym

Men jag hade ju svalt det ärthjärna.

2009-03-11 @ 20:26:01
Postat av: Lampa

Men du är en jävla ärthjärna! Frågan var ju varför du inte spottade ut det utan istället svalde det! Dumhelvete!

2009-03-11 @ 20:35:35
Postat av: Malte

Men ditt synnerligen inkompetenta tillika groteskt äckliga jävla helvete. "Vätskan hälls upp i den avsedda doseringskapsylen och dricks sedan av undertecknad." Jag vet inte hur du gör när du dricker men för mig brukar den tidsperiod vätskan är i munnen vara ganska kort så chansen att så att säga ångra sig är ganska begränsad.



För övrigt är själva grejen med munskölj att man skall gurgla runtt det i munnen en stund och sedan spotta ut det, inte dricka det, vilket också var poängen med själva inlägget. Jag, i mitt upplysta tillstånd, hade tankarna på annan ort när jag skulle nyttja tidigare nämnt munskölj och således tänkte jag inte särdeles rätt vilket förhoppningsvis framgår i texten om man läser lite mellan raderna.

2009-03-12 @ 11:34:05
Postat av: bibbi

men varför svalde du det?

2009-03-12 @ 15:36:13
Postat av: Malte

Lilla vän, bibbi, fula sketna crackluder.



Läs ovan.

2009-03-12 @ 17:59:36
Postat av: bibbi

I fortsättningen kan du ju skriva dina texter så att folk förstår. Sen borde du läsa dina kommentarer lite ordentligare, då hade du kanske förstått lampa bara undra vad det var som gjorde att du inte spotta ut det. Tänk efter innan du försöker knäcka folk!!

2009-03-12 @ 18:03:02
Postat av: Anonym

Just det din jävla sopa! humming in an evil and sinister manner

2009-03-12 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0