Malte är tillbaka i ny och bättre förpackning!

Nu är jag tillbaka och efter att ha konsulterat mitt orakel har jag insett att ilska inte leder någonstans. För alla er trogna läsare blir då effekten att jag slutar skriva en massa oförståeligt skräp i vredesmod och istället kan sprida min vitt utbredda kunskap till varenda hörn i detta avlånga tillika mångfaciliterade land. Detta innebär då att jag i fortsättningen kommer att på ett betydligt mer lättförståeligt sätt kommer att svara på frågor.

Däremot vill jag påpeka att idiotiska frågor undanbedes. Eller nej förresten, inte idiotiska, de är roliga. Men jag skall vilja svara på dem för annars kommer jag att ge blanka fan i det.

Tune every night!

Malte

Kommentarer
Postat av: Mika Max

Alltså, myrsyra i brallorna är ju inte bra lr?

2009-01-22 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0