Kriget fortsätter!

Jag förstår att alla sitter framför sina datorer och febrilt uppdaterar för att se när mitt nästa inlägg kommer. Här kommer det:

En sak jag stör mig så otroligt på är när folk läspar för att låta gulliga, vuxna människor (eller fjortisar som tycker att de är vuxna) som säger: "Vi fka ha faftkalaf!" Det är inte gulligt! Inte det minsta! Man blir bara arg på det! Vad är syftet med att som fjortis ha sina överdrivna mognadsambitioner och ändå gå tillbaks till dagisstadiet? Ska de börja peta näsan också?!

För övrigt; Folk som läspar utan att de kan rå för det är däremot hiskeligt roliga....(En stunds eftertanke).... Usch, vilken hemsk människa jag är!

// Martin.  Ordförande i schyssta klubben

Kommentarer
Postat av: Smulverk

Hmesck mänischa ja. Mne itne utan koskenkorva.

2009-01-11 @ 15:47:58
Postat av: The biiggeest fjortizraggare evah!

jag är benägen att hålla med ovanstående kommentar.

vart får du allt ifrån?

2009-01-11 @ 19:05:03
Postat av: Smulverk

Wahuli kblubulak aaaaarghhhhh! Economics! Gluuught ifflblugg blikkjshhdf aaaaaoooooh! Social wellfare! Eehjuttikjur bliudsd! Cat's in everyone's pants!

2009-01-11 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0