Jag känner mig..

...Tillrättavisad. För att förstå varför, läs kommentaren av Niklas i förra inlägget.

Hur folk diskuterar One Tree Hill är faktiskt värre än att de uttalar det fel, eller ens tittar på det! För att alla som kan skatta sig så lyckliga att de inte har hört någon sån här diskussion skriver jag ner ett praktexempel på hur det kan låta:

Person A: -"Asså, jag satt hemma och var onyttig hela dan. Jag åt en hel burk Ben & Jerry's Cookie Dough.. YUMMIE!!!.. Och tittade på One frii Hill hela dan"

Person B:(något högre) -"Åh...My gaaash... Tittar du på WanFriiHill?! Det är s....

Person A (något högre och högst avbrytande): -" JAA! Gör du med?! Asså... Jag trodde att jag var typ... Ensam i typ... Världen med det!"

Person B: (Ännu lite högre): -"GAAAAH ANNFRIIHÄLL!!".. Asså.. Gask.. Peyton. Å maj..."

Person A (Utan några som helst hämningar): -"JAAA! Vi måste typ.. SVULLA.. Typ titta på alla någon gång!!...."

Här lyckas du förhoppningsvis slippa undan dessa monster och tvingas inte höra på hur karaktärernas respektive förhållanden analyseras.

För att få någon substans till det här inlägget måste jag kort tillägga: Wienerbröd, och så har vi gått igenom hela Danmarks matkultur.

//Martin

Kommentarer
Postat av: Denice

Tro mig inte mycket bättre att sitta och lyssna på era diskussioner om mat eller matchen ni spelade igår.

2009-01-22 @ 21:53:18
URL: http://denices.blogg.se/
Postat av: Niklas

Haha, i alla fall inte ett testosteronpmpat vrål:



"AMMÄÄÄH PANNKAKAKOR ÄR INTE MAAAT!"



Snälla, pannkakor är mat. Ett universaltest: skulle barnen i Mocambique tacka nej?



Nej just det. Mat.

2009-01-23 @ 07:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0