Ilskan flödar inte idag.

Som vanligt när jag egentligen borde göra något annat så kommer jag på att jag även borde skriva nåt i den här mycket fåniga bloggen.

Mitt uppdrag är ju som bekant att vara arg på allt och alla, problemet är att sina känslor kan man inte rå för (Observera fjortis-klyschan!). Dagen har faktiskt varit hyfsat bra och hur ska jag då kunna vara arg på något? Jag kan ju inte hitta på nåt att vara arg för...

Fast nu när jag skriver om det kom jag på en sak som inte gick så bra: Det sket sig med dagens outfit (förlåt för att jag inkräktar på Josefines område). Jag hade hört att det var rätt ballt med dagens outfit och att man skulle få ligga rätt rejält.


Inte fick jag mycket till ligga. Den tumregeln kanske inte gäller om ens outfit består av Tweedkostym och monokel? Ligga fick jag i alla fall inte!
 

// Keith - Ordförande i shizofrenas riksförbund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0