Hur hittar man fråga-Malte-spalten?


För det första vill jag be att få påpeka att man inte hittar min spalt, den hittar dig! För att föklara så att även en lekmans klena intellekt kan förstå skulle man kunna sammanfatta det så som nedan:

Där en villrådig mor bråkar med sin ilskna tonårsdotter, där uppenbarar sig Malte och lappar till på en gång utan pardon, de ska fan inte stå där och gaffla.

Där en liten snorunge har tappat sina pengar till glass och vill ha nya, där uppenbarar sig Malte och ger fanskapet en Low-kick, ska fan inte stå där och snora.

Där Martin står ambivalent inför vilket badsalt han skall använda, där uppenbarar sig Malte och dammar till honom som om det inte finns någon morgondag.









Eller så bara fattar ni nåt själva och inser att ni antingen mailar oss på [email protected] med eran fråga eller skriver den som en kommentar på ett tidigare inlägg. Någon gång kanske jag tar mig i kragen och funderar ut nåt smartare sätt att ta emot frågor på men det är inte särskilt troligt.

//Eder tillgivne Malte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0