Det var väl då själva fan?!

Man hinner knappt avsluta sitt första inlägg förrän det kommer någon pimpinett liten dam med mognadsambitioner och klagar på att jag skriver saker jag inte vet något om. Kritiken är ju så obefogad. Det borde ju bara vara ett plus om jag inte vet något om det, för om jag kunde skulle jag ju lägga ut hennes kreditkortsnummer! Det har jag ju inte gjort och hon har ändå mage att kalla mig respektlös!

Å andra sidan kan man ju se det som att min uppgift på bloggen är ju att bråka med alla som orkar hålla på. Då är det ju bara bra att folk reagerar. Då har jag nåt att skriva om. Nu ska jag lämna plats åt Mattias och Josefine som ännu inte visat sig på bloggen.

// herr Roft - Ordförande i läspandes riksförbund.

Kommentarer
Postat av: yeah

haha håller helt med på det där!

jamena du kanske vet något om det bara att ni har olika åsikter. Hon bör alltså ej kalla dig respektlös

2009-01-10 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0