Äntligen....

I den arla morgonstund sitter en butter liten pojke framför sin dator. Han har just druckit en kopp kaffe (notera; en!) och är desperat att hitta något att göra så han ska kunna fly från de uppgifter han borde sköta, som till exempel att knäppa gylfen och kamma sitt hår till en någorlunda respektabel form.

Plötsligt snubblar han in på den bättre av Sveriges två dåliga kvällstidningar, Aftonbladet och hittar en intressant artikel Den handlar om att om man dricker mer än sju koppar kaffe om dagen så ökar risken för att hallucinera och se spöken. Många kanske skulle dricka mindre kafffe på grund av nåt sånt, men jag vill testa.

Som bekant har jag inga vänner och då är ju detta ett ypperligt tillfälle att få någon att umgås med. Få gå och sätta på en panna till. Jag har ju sex koppar kvar innan  mina vänner kommer. Jag får ta och stressa upp mig lite också så att kortisolproduktionen ökar.

Så väldigt olidlig jag kommer vara idag.

// Martin -  Snart befriad från sitt sociala handikapp

Kommentarer
Postat av: mandymoe

Sorry Martin, ändrade inlägget ;)

ska självklart inte ta all creed ;)

2009-01-17 @ 17:00:12
URL: http://mandymoe.blogg.se/
Postat av: martin

Är man världsmästare i det mesta som jag så är man van vid att folk försöker åka räckmacka på ens framgångar.. Du är förlåten

2009-01-17 @ 19:03:49
URL: http://bgg.blogg.se/
Postat av: magister A

BRA!!! Mer kaffe åt folket. Tala sedan om för magistern hur det gick.

2009-01-17 @ 23:04:33
URL: http://www.browneye.se
Postat av: magister A

BRA!!! Mer kaffe åt folket. Tala sedan om för magistern hur det gick.

2009-01-17 @ 23:09:10
URL: http://www.browneye.se
Postat av: Malte

Man får inte vara dum, då kan man bli chef. Eller som Hedlund, eller hur Hedlund?

2009-01-18 @ 15:33:14
Postat av: Niklas

Sedan blev man ju tydligen av med demensproblemen? I vilket fall, kaffe är själamedicin och förblir så, med eller utan spöken.

2009-01-18 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0