Trauma.

När man var yngre var man svag.....psykiskt.

När jag var liten var jag som så många andra barnsligt förtjust i Happy Meal, inte nog med att man fick äta något flottigt, man fick även en leksak att underhålla sig med. Inte illa pinkat!

Problemet var bara att mitt psyke var så pass svagt att när jag fick höra att man under en period fick en leksaksbil i sin Happy Meal och att alla andra redan hade fått sina bilar var man ju inte sen att tvinga sin ömma moder till McDonald's för att själv få sig en bil.

Inte nog med det. Det fanns även fyra olika bilmodeller att samla. Ett fiffigt affärsknep som tvingade alla barnfamiljer att gå dit minst en gång i veckan.

Så kom vi fram till kassan och jag stod, lite lagom snorig, och tittade förvantsfullt på den extrarbetande kassörskan (som förmodligen gick samhälle, de jobbar ju där allihop) som snart skulle ge mig min bil. Men den onda jäveln säger bara att bilarna var slut! Vilket jävla skämt! "GE MIG MIN BIL DIN DUMMA JÄVEL!" skulle jag ha tänkt idag, men så begåvad var jag inte då.

McDonald's var tursamt nog så sexistiska att de hade ett leksaksalternativ för flickorna också.

Glad i hågen hade jag anlänt till McDonald's helt säker på att jag snart skulle bli lika socialt accepterad som de andra på dagis, men nu stod jag där helt hjälplös när kassörskan böjde sig ner under disken och plockade fram vad jag skulle leka med under måltiden.

Jag fick en Betty Spaghetty-docka. Ett sånt nederlag! Jävla McDonald's!


Kommentarer
Postat av: bababaaa

"GE MIG MIN BILD DIN DUMMA JÄVEL!"

bild? du menar väl bil?

2009-02-19 @ 15:57:56
Postat av: Martin

Det kanske jag gör.. men om det nu var så uppenbart behövde du ju inte ta upp det. Fåne!

2009-02-19 @ 18:26:08
Postat av: Anonym

haha kul att du inte har något bättre för dig :P

2009-02-19 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0