Myrsyra, ja!


Situationen lyder som följer.

En person under pseudonymen Mika Max har varit vänlig nog att använda sig av min visdom för att lösa ett ännu olöst mysterium.

Gnagandes på knogarna sitter nu du, ärade läsare, och undrar; "Vad i helvete... Kan idioten sluta svamla och göra nåt smart". Och gosse vad mycket smart jag har gjort!

Frågan som ställdes var följande: "Alltså, myrsyra i brallorna är ju inte bra lr?"

Som svar på frågan kan jag bara säga, IN-JÄVLA-KORREKT! Myrsyra hör inte hemma någon annanstans än i "brallorna".  Förklaringen till detta är mycket enkel. Det råkar nämligen vara så att myrsyra, eller HCOOH, är den enklaste av karboxylsyrorna och därmed den enklaste organiska syran.

Alla som har sett reklamen för Boxer med Robert vet vad jag talar om. Det är nämligen så att stackars Robert i reklamen utför diverse uppgifter på ett tungt sätt och sen kommer nån jävla kines med rejäl snorbroms och gör det på ett betydligt lättare sätt. Efter detta säger han sen "Always choose the simple path". Här kan man alltså lätt se att man skall välja det enkla. Eftersom myrsyra är den enklaste organiska syran kan jag således inte se någon annan syra jag hellre skulle placera innanför "brallorna". Att den är en aning frätande kan man nog ha överseende med.

Kines iklädd väl tilltagen snorbroms.

Kines med rejält tilltagen snorbroms.

För den som inte fattade ett jota av mitt tidigare utlägg om boxer-reklamen länkar jag tidigare nämnt klipp för allmän beskådan. http://www.boxer.se/?page=1002

Ешьте дерьмо и умри сука

// Malte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0