Jag är en idiot...

... Som aldrig förstått. Nu är det dock inte som i Imperiets "Jag är en idiot" att jag aldrig att förstått "att förråda en vän är det värsta av brott"

Det jag inte har förstått är något så pinsamt så jag skulle kunna dö. Nästan som när von Essen kissar på sig var och varannan dag.

Under min livstid har jag sett alla sällskapsresanfilmer ungefär en miljon gånger. Jag kan alla repliker utantill och plågar ständigt min omgivning med dessa. Dock var det ett skämt som jag inte förstod förrän några veckor sen. Det är i snowroller när Stickan går och limmar på Lotta och spännena på hans pjäxor fastnar i varandra varpå Lotta säger (något sluddrigt) : Ska inte de där spännena vara på utsidan?

Jag har aldrig förstått det roliga. Jag har tyckt att det är klart som fan att spännena är på utsidan, på insidan är ju fötterna. Döm av min lycka när jag kom på att han har ju satt pjäxorna på fel fot och det är därför de fastnar i varandra!

Som sagt.. Jag är en idiot.

Nu har jag sträcklyssnat igenom hela Pink Floyds Dark side of the moon och kan konstatera att jag känner mig mer eller mindre hjärntvättad

För att återigen göra som Josefine ska jag sluta med ett citat. Även denna gång från Itzhaks julevangelium.

"Hoppet är det sista som lämnar människan, om man inte är ful och överviktig. Då är det oskulden"


//martin - ordförande i föreningen mot majuskler!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Är det inte sådant man låter bli att berätta?

2009-02-05 @ 18:35:21
Postat av: martin

Jag är unik och inte rädd att stå för mina snedsteg! Mainstream-gris!

2009-02-05 @ 21:44:16
Postat av: magister A

Jag kan bara hålla med.... Du är en idiot! ;-)

2009-02-07 @ 15:20:48
URL: http://www.browneye.se
Postat av: martin

Oj, det var ord och inga visor. Visserligen associerar nog ingen magister A med just visor...

2009-02-08 @ 12:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0