Ang. Betty

För en herrans lång tid sen skrev jag om när jag som litet barn kom till McDonald's för att få mig en fin bil i mitt Happy Meal men nederlagets ständiga tombola gjorde att jag istället fick en Betty Spaghetty-docka. Jävla osis tänker man direkt.

Men faktum var att jag faktiskt hade väldigt roligt med min Betty Spaghetty. Hon hade inte bara ett par retro rullskridskor på "blana" utan även fruktansvärt många överrörliga leder och jag kunde roa mig i timmar med att sätta Betty i roliga positioner. Hur många positioner kan en leksaksbil ha?

För att i övrigt summer ungefär allt så har jag fruktansvärt tråkigt. Inga vänner, ingen trädgård att leka i, inte ens en Betty Spaghetty! Tur att man har Spotify så man kan rensa hjärnan med lite Philip Glass!

Apropå Glass så är jag sugen på sorbet men på tok för lat för att masa mig till affären, över gatan. Varför kan inte jag ha blivit en friluftsmänniska som gärna vill gå ut och gå, med ryggsäck alltså!

Mr. Roovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0