Så tragiskt att det är komiskt - en inblick i en fd. korsbandsinvalids liv

Nu när alla pojkarna har presenterat sina spalter på bloggen tänkte jag att det var dags för lilla mig att hoppa ner i träsket  tillsammans med dem.
 
Mina kära kollegor har täckt de flesta stora och världsliga ämnen som man kan tänkas filosofera över i livet, så mitt uppdrag blir istället att behandla något lite mer jordnära. Nämligen händelser och tankar om mitt eget trevliga liv. Egocentriskt så det bara smäller om det, men ack så intressant. Det är  ju faktiskt så att de flesta stora bloggares bloggar handlar om just deras egna liv, trots det faktum att de är tråkigare än Östra Gymnasiets rektor Stefans tal på julavslutningarna.
 
Men, men. Hur skulle världen se ut om man struntade i att ha inlägg om "dagens outfit" och vilken färg man målat naglarna med på sin blogg? Förmodligen skulle det vara en mycket finare och bättre värld, men eftersom loppet redan är kört så är det bara att acceptera läget. Så i framtiden får ni gotta er i lite av min vardag.

PS. Jag har inte målat naglarna idag, men jag lovar att bättra mig.
PS 2. Jag har heller inte fotat min outfit idag, men om någon gärna vill veta så kan jag beskriva den med ord i nästa inlägg.

/Josefine - En trekant är så mycker mer än bara en geometrisk figur

Kommentarer
Postat av: Denice

Glöm inte alla fina bilder på allt gulligt du köper ;)

2009-01-12 @ 16:34:43
URL: http://denices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0