Kan man få för mycket av det goda?



Min käre bloggkompanjon Mattias påstår sig kunna äta SEXTON portioner chokladpudding på en dag. Det är sjukt. Martin har under ett Simpsonsavsnitt fått i sig åtta portioner, även detta är onormalt men på något sätt förståligt då Herr Rost är fanatisk när det kommer till just chokladpudding.
  För att få svar på huruvida Herr Qvist förvränger sanningen eller ej har förslag kommit om att helt enkelt låta personen i fråga smälla i sig sexton portioner under bevakning av oss andra. Så nu är det upp till bevis Mattias.
 
Tack för mig.

/Josefine - Orgasmer är som julklappar, man kan aldrig få för många

Kommentarer
Postat av: Martin

Innan han har bevisat att han klarar det (MED GRÄDDE!) kommer jag att betrakta honom som en fanatisk mytoman

2009-01-29 @ 20:17:37
Postat av: Josefine

Det gör du med all rätt Martin

2009-01-29 @ 20:58:59
Postat av: Niklas

Jag hejar på Malte

2009-01-29 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0